Edaceho canım şu an itibariyle 3 saatim kaldı doğuma ve gerçekten sezaryen olacak olmama rağmen benim tek korkum bu göğüslerimi nasıl yaparız da düzeltebiliriz. Bir gram uyku uyumadım. Göğüslerim çok çok kötü oldu sarı bişeyler akıyor sızlaması ağrısı inanılmaz berbat. Dua edin lütfen bu saatten sonra bir tek kurtarırsa dua kurtarır sanırım beni