Arasada inşallah öyledir canım zaten şu an bişeyler akmaya başladı ama gerçekten çok aşırı canım yanıyor 😣 doktorumu aradım parol iç falan dedi ama fayda edeceğini zannetmiyorum. Allaha hep yalvardım allahım nolur sütüm bol olsun kızımı bol bol emzirmek istiyorum diye sanırım duam baya etkili oldu ondan olsa gerek 😭☺️