110418 Melodimm bayramdan sonra doktor randevum bu yüzden siz tecrübeli anne adaylarına sormak istedim ♥️🥰
110418 fizikcianne yiyorum bende sonra pişman oluyorum acaba zarar verdim mi benim yüzümden birşey olmasın 🥹
110418 Melodimm maalesef araştırma hastanesine gittiğimiz için öyle bir samimiyet kuramadık doktorumuzla 🥹
Tgcccc 110418 doktora sorsan tabii ki zararlı.Ama yiyorum maalesef,kola falan da içiyorum.Mesela bi oturuşta yarım karpuz yiyorum.Nelerden nelerden zarar alıyoruz aslında yiyecekten bir şey olacağını düşünmüyorum.
Nefised Benim de canım çok istiyor bazen ve yiyorum. Ama yediğim zaman hemen sivilcelenmeye başladı yüzüm. Sanırım vücudumuzda tuz eksikliği oluşuyor ondan istiyor olabilir😂
Evrem990 siyahoxygen1 bendeee cok yemiyorum ben ama ayda 1 falan ama o an sanki dünya duruyor öyle mutlu oluyorum ki anlatamam