Novamomy Busratuncay2911 benimde hareket hissediyorum ama eskiye göre azaldı 2 gündür 🤦🏻♀️korktum biraz
Busratuncay2911 Novamomy bence korkma ben bı ara hic hissetmemiştim kafayı yicektim ama sonrasın bir hareketleniyor tam hareketleniyor canım 😂😂
Duyulurum Busratuncay2911 ben ilk gebelikte hiiiç ağırlaşmadım süperdim. Ödemim bile 38 haftadan sonra oldu azıcık. Şimdi 33 haftalığım yine ödemim yok ama ağırlaştığımı hissediyorum, hareketlerim kısıtlandı, göbeğim de daha öncesi 40 haftalık göbeğim kadar 😔
Busratuncay2911 Duyulurum 30 dan sonra olur galiba o zaman bende de göbeğim var baya var hemde ama yani sanki hala herşey normal gibi duruyor kalkarken zorlanma yok hareketlerim hala normal zorlanma yok 🤭