Busratuncay2911 Kızlar iki üç seferdir bir iki saniyelik bı titreme oluyor karnımda 28 haftalıgım yani nasıl desem dışardan bile belli oluyor çok değişik bu durumu yaşayan var mı aranızda bı soruna mi işaret
leila1 Busratuncay2911 bu bende de oluyor. İlk deprem oluyor koltuk sallanıyor sandım bir iki kez olunca idrak ettim. Titreşim moduna geçiyor sanki 😂
Babyakca2891 Busratuncay2911 Peki bende birşey sorucam benim Kasıklarımın bi tık yukarısı göbek altı dediğimiz yer boş gibi dokununca sallanıyor 16+2yim bu haftalarda sert olurmu ki siz o zamanı geçmişsiniz bilirsiniz
Busratuncay2911 Serife2323 yani bir iki yerde okudum irkiliyor diyorlar ama ne kadar doğru bilmiyorum uykudan irkiliyormuş
Busratuncay2911 Ay evet bendede sonrasın da karnımda kayıyor yer değiştiryor 🤭 normal birşey demek ki korktum biraz değişik birşey yapıyor
Busratuncay2911 Babyakca2891 ben o haftalarda hep aşağıda hissediyordum sertliği daha sonra ki haftalarda yukarı çıkmıştı canım yani yeni yeni tüm karnımda sertlik hissediyorum
Babyakca2891 Busratuncay2911 yani oranın boş gibi sallanması doğru değil öylemi c.tesi randevum var ben erkene çekiyim o zaman bişimi oldu acaba çocuğa ama karnımda kelebek gibi biside var gıdıklanıyorum böyle çocuk ölse o hareketler olurmu ki korktum şuan ya
Busratuncay2911 Babyakca2891 yok korkma korkutma kendini dahada etkilersin bebeği yani ben yanlış yönlendirmiyim seni herkeste aynı olacak değil canım hareket hissediyorsan bir sıkıntı yoktur ama aklına çok takılıyorsa sağlık ocağı kalp atışını dinliyor kendini rahatlata bilirsin bende çok evhamliydim birşey mi oldu diye halada öyleyim
Busratuncay2911 Arzu501 benim okuduğumu göre canım uykudan irkiliyormuş bı sonraki randevumda doktoruma sorucam bende
Busratuncay2911 Duyulurum evet öyle ama hareketten çok farklı olunca korktum biraz yani göbeğim çalkalanıyor resmen 🤣🤣
Duyulurum Busratuncay2911 bu haftalardan sonra hareketler baya artıyor, çok değişik şeyler sizi bekliyor 🥲
Busratuncay2911 Duyulurum yani hala ağırlaşmış gibi hissetmiyorum kendimi tahmini ne zaman ağırlaşırım
Busratuncay2911 Novamomy ben üç gün rahatsız ederek hissettim canım yani dürtüyordum öyle yada sırt üstü yatıp öyle hissetmeye çalışıyordum ama dünden beri hareketleri düzeldi
Duyulurum Busratuncay2911 ben ilk gebelikte hiiiç ağırlaşmadım süperdim. Ödemim bile 38 haftadan sonra oldu azıcık. Şimdi 33 haftalığım yine ödemim yok ama ağırlaştığımı hissediyorum, hareketlerim kısıtlandı, göbeğim de daha öncesi 40 haftalık göbeğim kadar 😔
Novamomy Busratuncay2911 benimde hareket hissediyorum ama eskiye göre azaldı 2 gündür 🤦🏻♀️korktum biraz
Youngmotherr Busratuncay2911 bebek kendini sessize almaya çalışırken titreşimde unutuyor bazen olur böyle şeyler 🤣