aaallegraa
Kurutma grundig gphd 9634 9 kg A++ kullanıyorum aşırı memnunum. Evde kedim var tüyleri falan toplasın diye aldım. Nem sensörü var. Çelik kazan. Kendi çamaşır makinem 10kg. Çamaşır makinesini ağzına kadar doldursam bile kurutmaya sığıyor. Sadece eşimin kotu çekti hafif. O yüzden narin programını kullanıyorum artık herşeyde 😂😂 yumuşatıcı kokusu gidiyor yoksa çoğu programda 😬
Robot olarak roborock Q7 max kullanıyorum. S7yle çok arasında kaldım ama evde kedim var diye Q7 max i tercih ettim. Q7nin çekim gücü S7nin nerdeyse 2 katı. Öyle ahım şahım tek farkları S7nin paspası halının üstüne çıkınca havaya kaldırması 😄 Q7 de halının üstündeyken ıslatmıyor ama paspas nemliyse o geçiyor. Yüzey temizleyicisi kullanıyorum daha sıkıntı yaşamadım.