Babyy001 Lumlum benimki de 22 Haziran bende kaset test daha yaptım post açmıştım inşallah vardır ya 🙏🏻
Babyy001 Lumlum En kısa zamanda en hayırlı şekilde gelsin bebişlerimiz Allah geciktiriyorsa güzelleştiriyordur diyerek avutuyorum kendimi 🥹
mombarbie_ Lumlum hamilesin canım ben 3 gün önce öğrendim benimde regl benzeri sancılarım oluyor arada normal yani dünde göğüs agrilari başladı zaten
Lumlum Babyy001 evet haklısın, tevekkül etmek gerekiyor, inşallah en sağlıklısıyla kucağımıza da alırız
mombarbie_ Lumlum normal canım benimde aynı ilk belirtilerimde aşırı gaz gaz sancısı baş ağrısı vardi
Lumlum mombarbie_ Babyy001 Nazlimom Busra3501 Sibelsibos Kızlar bugün sonunda kan verdim hcg 803o çıktı kese henüz gözükmedi, doktor bişiler görüyorum ama çok zayıf olduğun için başka bir şey de görüyo olabilirim dedi çarşamba kontrole gidiyorum tekrar kese için
Lumlum mombarbie_ başım da çatlıyor sol taraftan dkdldlls ayyyy resmen ağrılar mutlu ediyor…inanamıyorum:)
mombarbie_ Lumlum hemen görünmez zaten doktorum görebilmek için 2000 2500 civarı olması lazim dedi keseyi
Lumlum Babyy001 inşallah bi yandan çok seviniyorum bi yandan endişeliyim inşallah sağlıklıyızdır🫶🏻 çok teşekkür ederim tabiki de ederim rabbim gönlünüze göresini nasip etsin 🫶🏻
Lumlum mombarbie_ evet kana bakmadan ultrasona baktı kanda 800 2 gün sonra en az 1600 olur sen zayıfsın görürüz dedi o yüzden yarın gelin dedi:)
mombarbie_ Lumlum kaç kilosun canım bende 43 kiloyum 4 temmuzda gidicem bayramdan dolayı o zaman a 25000 civarı oluyor inşallah bebegide gorebiliriz
Lumlum mombarbie_ ben de 41kiloyum şu an :) doktorum her gittiğimde çok zayıfsın diyor sosldlls doktorumuz yarın nöbetçiymiş gelin dedi ben de zaten fazla heyecanlıyım hemen tamam dedim :)