Lumlum fztanne_ çok teşekkür ederim inşallah 🫶🏻 henüz çok başındaykz sürecin nasıl ilerleyecek neler gösterecek, umarım sağlıkla kucağımıza da alırız sizin de dediğiniz gibi 🫶🏻
Lumlum Sibelsibos doktor kan testi yapmayalım dedi haftaya gel daha adetine var kimyasal gebelik olabilir dedi:/ pazartesi yine gidicez ama günler nasıl geçecek bilmiyorum
Lumlum [silindi] karnımda biraz sancı var başka bi şey yok ama hastayım da aynı zamanda boğaz enfeksiyonu belki oraya vurmuştur diye düşünmüyor değilim
ElifRuzgar Lumlum kendiniz acile gidip kan testi verebilirdnz zaten sonuçları buraya atsanız anlaşılırdi test sonucundan sonra doktor randevusuna gitmeniz daha iyi olurdu
Sibelsibos Lumlum hayırlısı olsun kuzum inşallah kimyasal değildir bebis vardır sana süpriz yapar bayramın hayrına 🤲🤲🤲😘😘
Lumlum kalorisizpatates FKRKS29 Kızlar güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Doktora gittim kan almayı uygun görmedi, haftaya randevu verdi, henüz çok erken gebelik demek için dedi. Kimyasal oranı çok yüksek oluyormuş. Regl gecikmeden idrar testi yapmayı da tavsiye etmiyoruz dedi
FKRKS29 Lumlum hayırlısı olsun hakkında pozitif gözüküyor insAllah sağlıklı sıhhatli Bi gebelik yaşarsınız çocuğunuzu kucağına alırsınız, benimde böyle olmuştu🥰 en yakın zamanda kan verin sağlık ocağı aliyor 🥰
Lumlum ElifRuzgar ya evet ama kimyasal oranı yüksek oluyormuş boşuna umutlanmış olmayın dedi. Şu an pozitif diye sevinip sonra üzülmeye gerek yok umarım 1 hafta hızlıca geçer
FKRKS29 Lumlum ya doktorlar öyle der zaten 🤦♀️🤷♀️ ben 1 gün kala öğrendim cumaydi reglm 3 gun geciktiginde pazartesi hemen sağlık ocağına kan vermeye gittim 2 3 gün bekleyin o zaman ama pozitif gözüküyor gönlünüzü ferah tutun ❤️
Lumlum FKRKS29 aslında anlıyorum doktorları , bakalım inşallah adet olmam da pazartesi de kontrole giderim 🫶🏻
Happy-melek1997 Lumlum hayırlı olsun adetiniz kaç gün var acaba yada adet geçti mi geçmesiyle bundan önce yapıp negatif gördünüz mü benim adetime 6 gün var bugün test yaptım negatif gördüm üzüldüm biraz ondan sormak istedim
Babyy001 Lumlum başka test yapın bende yaptım aynı sizin ki gibi çıktı kan verdim 0 çıktı test yoksa elinizde kan verin derim inşallah vardır sizin
Lumlum Babyy001 zaten 2 test yaptım 2si de pozitif beta değerim 5 gün önce 1.2 idi bi daha baktırmadım bat 24 Haziran
Babyy001 Lumlum benimki de 22 Haziran bende kaset test daha yaptım post açmıştım inşallah vardır ya 🙏🏻