Aaysenurd_ KIZLAR ADANA ÖZEL HASTANELERDE SEZERYAN VE NORMAL DOĞUM GÜNCEL ÜCRETLEİRNİ BİLENLER YAZABİLİR Mİ? Güzelyalıyı biliyorum sadece eğer öğrenmek isteyen varsa normal de sezeryan da 12 bin. Diğer hastaneleri lütfen bilenler söyleyebilir mi?
Lndakrmn Aaysenurd_ ne zaman sordunuz acaba fiyatı güncel mi ayrıca tercih etmeme sebebiniz neydi güzelyalı hastanesini 🙏🏻
motherlion01 Aaysenurd_ güzelyalıda Önder başeğmeze gidiyorum her ay gittiğimizde fiyat artmış oluyor en son 12 bin dediler doğuma ama doktorumdan memnunum doğumda bakalım bayramdan sonra hastane nasıl görmüş olacaz. Onun dışında arkadaşım geçenlerde medlinede doğum yaptı 14 bin medicalpark Adana ise şuan 10 bin bildiğim kadarıyla bir arkadaşım bugün algomedde Özgür beyde doğum yaptı 6 bin temmuzdan sonra 10 bin olacakmış
Aaysenurd_ Lndakrmn geçen hafta sordum güncel fiyat. Tercih etmiyor değilim de fiyat araştırıyorum Şuan eğer düşünüyorsanız tercih edebilirsiniz size uygun geliyorsa. Doktorlar da çok iyi. Benim doktorum Celal Ardıç ben memnunum
Lndakrmn Aaysenurd_ anladım bende duyum sonrası bayram beye gittim kontrole temiz ilgili görünüyor tabi dogum süreci nasıl işleyecek bilmiyorum ama 🙏🏻
Lndakrmn Altın koza hastanesinde de Ersin bey çok iyi diye duymuştum bir diger doktor da Haluk beydi aynı hastanede ,,gidenler fiyatı da doktor ilgi alakasından da memnunuz diyorlardı
Aaysenurd_ Lndakrmn doktor isimleri için çok teşekkür ederim yarın ilk iş Altın Koza’yla görüşeceğim 😍
Lndakrmn Aaysenurd_ benim şuan 36 artı 3 canım normal dogum düşünüyorum net bir tarih verilmedi temmuz dedi doktorumuz gecen kontolde bu hafta tekrar gideceğim bakalım ne söylenir 🤷♀️
Aaysenurd_ Lndakrmn biz de 29 Ağustos görünüyoruz, 3 hafta sonra ilk nst bağlanacak bakalım hayırlısıyla gelsin bebişlerimiz 😍
Lndakrmn Aaysenurd_ aminnn inşallah sağlıcakla kavusuruz 🌼 Adana sıcaklarına nasıl alışacak bebekler onu da bilemiyorum ama 😄
Aaysenurd_ Lndakrmn ay valla bilemiyorum bebişle beraber karnım büyüdükçe o kadar zor oluyor ki sıcaklar😣 sık sık karataşa gidiş geliş yapmam gerekiyor ama artık arabada çok kötü oluyorum sıcaklar arttıkça. Yerimizden kıpırdamamak gerekiyor demek ki 🫠
Lndakrmn Aaysenurd_ aynen dikkat et canım haftan ilerledikçe aynı pozisyonda oturman da seni etkileyebilir sıcak artı yolculuk yorar bol bol istirahat yarım saatlik yürüyüşler iyi gelir demişti hemşire görustugumde 🙏🏻
Aaysenurd_ Lndakrmn çok hareketli bi hamilelik geçiriyorum çok şükür çok rahatım ama araba yolculuğu en başından beri çok zordu benim için. İlk 3-4 ay kusmaktan arabaya bilemezdim, şimdilerde de kötü oluyorum terliyorum midem bulanıyor ellerim titriyor falan anlamadım çok sıkıntılı bir durum çünkü gidip gelmem gerekiyor gerçekten. Allah hepimize kolaylık versin İnşallaahhh. Bebişleri sağ Salim kucağımıza alalım da unutuveririz bu sıkıntıları 🧡
Aaysenurd_ motherlion01 biz de ne zaman gitsek güzelyalıda muayene ücretinde bi değişiklik görüyoruz🤔 medikal park Seyhan’la bugün görüştüm 11 bin tl dedi süit oda 13 bin tl dedi. Bir de ek olarak Seyhan tıp merkeziyle görüştüm derviş bey için, kendisini çevremden çok duydum ayrıca bu uygulamada da okumuştum derviş beyden memnun olan bi annemizi. Seyhan tıp da 11 bin dedi doğum için aklınızda bulunsun Kızlar 😍
motherlion01 Aaysenurd_ yaa demekki medicalparkta zam yapmış seyhan tıpı ilk defa senden duydum şimdi camım