Asel1211 yarın İlk aşımı olacağım. Tıbbi bilimi reddecek bilgiye sahip değilim. Doktor farmalog hiç değilim. Her konuda herşeye karşıt görüş bildiren insanlar var. Buna aşıdan tutunda doğum kontrol yöntemine kadar. Böyle konularda şahısların aşı karşıtlığı kendi çapında söylemlerindense. Yapılan bilimsel kanıt varmı aşının zararı hakkında. Deneme yapılmış mi. Eğer ortada tetanoz aşısının 10 kişiye vurduk. 8, erken doğum yaptı gibi kanıtlı ispatlı belgeli çalışma varsa saygı duyarım gerisi laf kalabalığı. Aşı karşıtı o karşıtı diye diye bakın. Kızamık yeniden salgın hale geldi iki çocuğumuz vefat etti. Aynı şekilde verem salgın hale geldi. Herkese saygı duyarım ama bilimin gerçekliğine daha fazla.