Asel1211 2 dozunu da oldum. Aşının adı da Adocel, tetanoz boğmaca karması bir aşı. İlk dozu 24. haftada ikinciyi de 30. haftada oldum kol ağrısı çok yapıyor sadece. Aşı karşıtı olmadığım için ve doktorum da hem bebek hem senin için dediği için yaptırdım açıkçası. Bilime güvenin kızlar