duriskonunannesi Aysel_krdg en son yaptığım bir tık daha kötüydü gebelik testinden sonra yaptım ama onu çekmedim attım artık
Ioztn duriskonunannesi tam 1 hafta önce 77ydi . Bugün doktordan randevu aldım tam 4005 di değerim. 5 haftalık hamileyim
duriskonunannesi Melekecre Annesii23 Aysel_krdg Bsrblr Anneolmakistiyorum_ mommys1 elifsen Kan verdim kizlar sonuç 180,6 ☺️ teşekkür ederim cevap veren herkese , inşallah sağlıkla ilerler kasık ağrım çok fazla kalçama bacağıma vuruyor
Melekecre duriskonunannesi vlla yoksa o test akşama kadar dursjn çizgiyi Göremezsin,bı iki dakikay sonrasına takılma.. hayırli olsun var bence,kan verin içiniz rahatlar☺️
Esracigdem duriskonunannesi biri bozuk olsa diğeri de mi bozuk olacak? Bence de hamilesindir hayırlı olsun. Yoksa üzerine 15 dakika da beklesem çizgi böyle cıkmaz yani bende cıkmıyordu🤭
duriskonunannesi Anneolmakistiyorum_ mommys1 Teşekkür ederim kizlar, inşallah isteyen herkesin Allah kucağını boş bırakmaz 🤲😊
duriskonunannesi Ioztn hayırlı olsun , sağlıkla gelsin , kese görünür artık sizin ☺️ benim daha çok erken Çarşamba daha 411 di beta HCG daha 4+1 oldu bugün çok erken öğrendim sanırım ilk defa