duriskonunannesi Alttaki düne ait üstteki bugün sabah erkenden yaptım şimdi bu teste güvenip kan vermeli miyim ? İnternette çok olumsuz yorumlar var ,dünkü çizgi 2-3 dakika sonra belirdi bugünkü yapar yapmaz anında çıktı
Annesii23 duriskonunannesi benimki de bu şekilde aynı test dün yaptım kan verdim değerim 50 çıktı hamileyim bence sizinki de pozitif kan verin mutlaka . Ayrıca daha önce defalarca test yaptım hamile değilseniz en ufak bi çizgi belirtisi bile olmuyo yani böyle olması imkansız
Melekecre duriskonunannesi vlla yoksa o test akşama kadar dursjn çizgiyi Göremezsin,bı iki dakikay sonrasına takılma.. hayırli olsun var bence,kan verin içiniz rahatlar☺️
duriskonunannesi Melekecre Annesii23 Aysel_krdg Bsrblr Anneolmakistiyorum_ mommys1 elifsen Kan verdim kizlar sonuç 180,6 ☺️ teşekkür ederim cevap veren herkese , inşallah sağlıkla ilerler kasık ağrım çok fazla kalçama bacağıma vuruyor
duriskonunannesi Aysel_krdg evde başka marka yok eşime dedim iki tane kaset test al bu ikisini almış ovulasyon denedim o da koyu cikiyor bilemedim
duriskonunannesi Anneolmakistiyorum_ gidip verecem de hüsrana uğramaktan korkuyorum 🙄 bir de kendi iş yerim herkes noldu noldu diye soracak sonra negatif cikacak
Aysel_krdg duriskonunannesi ovulasyonun resmini atar mısın anlarım ben ondan bende hep ovulasyonla öğrendim
duriskonunannesi Anneolmakistiyorum_ işte ben de öyle diyorum koyulasmazdi sabaha da cesaretimi toplayıp gidip verecem kan galiba
mommys1 duriskonunannesi yok sen onlara bakma bende yaptığımda 2 dk icinde silik çıktı adetime daha 6 gün varken yaptım hamileyim eğer bebis yoksa çizgi cıkacağını sanmıyorum inşallah gönlüne göre olmuştur 🙏
duriskonunannesi mommys1 inşallah canım ,ben normalde bu kadar erken silik çizgi görmem de bir yandan da o yüzden şaşırdım bozuktur dedim ,iki bebeğim de geç döllenme oldu hep haftalarına göre betalari düşüktü idrarda çıkmazdı
duriskonunannesi Annesii23 cidden mi sizin de böyle çizgi şeklinde pozitif miydi ve 50 mi çıktı değer ? ☺️
Aysel_krdg duriskonunannesi baktım Canım büyük ihtimalle hamilesin benimde böyleydi git gide ovulasyon koyulaştı test yaptım pozitifti
duriskonunannesi Anneolmakistiyorum_ inşallah hayırlısıyla sağlıkla evladını kucağına alırsın sen de 😊
Ioztn Benimde bu şekilde çıktı kan verdim ve sonuç pozitif. Kan vermelisiniz daha bebek çok küçük olduğu için hcg düşük olduğu için çizgi belirgin değil . Umarım istediğiniz gibi bir sonuç alırsınız
duriskonunannesi Aysel_krdg en son yaptığım bir tık daha kötüydü gebelik testinden sonra yaptım ama onu çekmedim attım artık