Brownie Hamileyken hiç çatlamadim. Doğumdan sonra çok kötü catladim. Söyle düşünün bir balonu sisirin ve geri söndürün nasıl olur? Fizik kurallarıyla ve cahillikle bir alakası olduğunu düşünmüyorum. Belim bacaklarım göbek deliğimin üzeri ve altı komple çatlak. Bir de 20 kilo aldım hamileliğim boyunca yatmak zorunda olduğum için. Birden kilo gidince de çatlak oluşuyor. Sonunda minnak bir bebegim var olsun o kadar anne olduk. Baktıkça oglumu hatırlıyorum