miniskesi aslında ekstra bir şey yapmadım günde 2-3 lt su içen biriydim ve zaten gebelikten önceki rutinlerime de devam ettim yani normalde günlük bir defa nemlendiriyorsam vücudumu, gebelikte bu sayı 2 ye çıkmıştır, özellikle yağ vs de kullanmadım amaç bence nemli tutmak birde ben hayatım boyunca kilo alıp veren biri oldum çok büyük rakamlar değildi ama vücudum elastiklik kazanmış olabilir bu süreçte