NurtenB en yakin zamanda ozele gideceğim inşallah . Ben birde arastirip hazırlıklı gittim doktor ister muhtemelen diye kan testi ve idrar testi yaptirip gittim bakmadi bile hic birine en cok da ona canım sıkıldı b12 im yerlerde ben bile görebiliyorum bunu vitamin vs hic bisey vermedi saglik ocağında yazdirmistim onlara devam edicem . Birde soruyorum diyorum kan testimde bazi degerlerim yüksek cikti bakabilirmisiniz diye bence sen herseyi cok araştırma dedi ne alakaysa . Onun insafina kalsam bebegim sağ mi degil mi onu bile ögrenemiyeceğim .