mbetuly 7 haftalık olduk bugün tam 🥰 ılk defa doktora gidicem beni neler bekliyor çok heyecanlıyım en son cuma günü kan verdim 6+4 de beta degerim 47249.38 çıktı , sizce nasıl?
FKRKS29 mbetuly ya hayirlisi olsun inşAllah çok güzel geçer bizide haber verin Allah sağlıkla kucağınıza almayı hayirli bol uzun ömür versin insAllah😍
Mmgndz mbetuly hayırlı olsun:) beta değeri gayet iyi hem bebeği görüp hem kalp atışı dinleyebilirsiniz . Sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah😍
mbetuly 16321 ilk beta değerimi buraya yazdigimda da oyle soylemislerdi neden öyle soylediniz 😄😍 sevinirim eger olursa sadece teyzemin ikizleri var kendi baba tarafimda ve eşimin tarafında yok
mbetuly FKRKS29 ultrasonla baktı keseyi gördüğünü soyledi hic bi sekilde ultrason resmini cekmeme bile izin vermedi eşim kapida cok heyecanlı ilk bebegimiz ona da gostermek istiyorum dedim iceri zaten almadilar resim bile cektirmediler kalp atisini duyamadim cihazimla alakali olabilir dedi belli ki o da bozuk kısacası kotü geçti beta degerime bile bakmadi gerek yok bakmama dedi
FKRKS29 mbetuly Yaa sıkmayın canınızı aynısı benimde başıma geldi eşimi almadi ultasyon kagidi vermedi hiç Bi açıklama yapmadı sadece kesen düzenli toplan dedi o kadar . Bak olsun Allaha şükür yinede keseyi görmüşsünüz buda büyük birsey ❤️ imkanınız varsa doktorunuzu değiştirin araştırın baskan doktor bende başka Bi doktordan randevu aldım doktor çok çok önemli ama dediğim gibi keseyi görmüşsünüz daha bebis çok küçük moralinizi yüksek tutunki bebeğiniz de guzel etkilensin ❤️❤️❤️❤️
NurtenB mbetuly ayyy niye böyle bu devletin doktorları yaa bende Kocaeli şehir hastanesine gittim yat kalk 5 dk sürmedi eşimi almıyo içeri soru sor ses yok 🙄 sonra neden devlete gitmiyosun e gittim gördüm kavga desen dolu ilgi sıfır 🙄 için rahat etsin istersen canım bi özele gözük derim hem ilaçları vitaminleri yazar hemde güzel bilgi alırsın sonra yine devlete drvam edersiniz istersen
mbetuly FKRKS29 çok sağolun ne kadar iyi bir insansınız beni hic tanımadığınız halde o kadar iyi moral verdiniz ki Allah razi olsun en kisa zmanda özele gidecegim bir de kan uyuşmazlığı icin ne zman igne vurulmam gerekiyor biliyor musunuz
Papatya07- mbetuly Mutlaka bir özele gidin bence cihazlar daha iyi oluyor hem eşinizde yanınızda girebilir öyle bir kısıtlama olmuyor
FKRKS29 mbetuly Allah sizdende razı olsun ne demem her zaman❤️ bizdede var kan uyuşmazligi normalde kanaman olursa ilk haftalarda vuruyolar ama yoksa Bi 23 24. Haftalarda bide doğumdan sonra 72 saat içinde vuruyorlar ❤️❤️