Decavit kullanıyorum bende 10.haftamda başladı doktor decavite 31.haftadayiz hala kullanıyorum doğuma kadar kullanacaksin dedi ama kabızlık yapıyor kabızlık yaşıyorum yani kullandığım haftamdan beri . Oyuzden kabızlığı normale dönüştürmek için elimden geldiğince bagirsak çalıştıracak sebze meyve tüketiyorum kabızlık beni çok zorluyordu ilk haftalarda ikiniyordum. Doktorum kızdı ikinmak yok çok tehlikeli dedi ilacda yazmıyorum onermiyorum bağırsak calistiran sebze meyvelerin yazdığı bir kağıt verdi onları tuketttim hep 15.haftamdan beri iyi normal gidiyor kabızlık yaşamıyorum şükür. Günde iki üç tane muz da yiyorum onunda etkisi var kabızlık yaşamam da ama normale dönüyor tükettiğm yiyeceklerle de dengeliyoruz diyelim iste🤷🏻♀️🤣