Damlagulll dilanklnc1717 evet ben basindan beri kullanıyorum bir sorun yasamadim günde bir tok karnina kullanıyorum 28haftaligim hala kullanıyorum
Hilalbeby dilanklnc1717 banada vermişlerdi çok fena kabızlık yapiyo, beni rahatsız etti çok ağrı yaptığı için biraktim
ZhreV Hamileligimin başından beri kullaniyorum. 25 haftalık oldum doktorum balık yağı yazdı birgun decavit birgun balık yağı içeceğim. Decavit bitince bir daha kullanmana gerek yok simdi balık hapına devam edicez dedi.
Aydemi Hilalbeby ay acaba demir ilacı kullanıyrsanız o da kabızlık yapmış olabilir mi? Çünkü benim doktorum sana özellikle kabız yapmayan demir ilacı vericem demişti ordan geldi aklıma.
Patatesanne 5 aydır kullanıyorum herhangi bir sıkıntım olmadı. Hatta tek kullandığım vitamin diyebilirim. Değerlerimde normal seyrediyor
Buyumeyenanne Bende kullaniyorum 35. Haftadayiz. Doğuma kadr hatta dogumdan snrada belirli bir süre kullanicaz demisti doktorum. Herkes kabiz yapiyor dedi bende hic yapmadi.
Aslanemir dilanklnc1717 benim 2. Hamileliğim ilkinde de bunda da kullanyrm tek problem iştahımı açtı çok kilo aldırıyor
Hilalbeby Aydemi tabi demir ilacı kullanıyorum ama ardından decavit i de vermişlerdi beni çok mahfetti bende bıraktım başka vitamin almıştım
kucukbasay2023 16.haftadan beri kullanıyorum tek sıkıntı hap bana o kadar büyük geliyor ki yutarken zorlanıyorum 🥲🥲
Aydemi Hilalbeby çok geçmiş olsun. Benim yutma dışında bi sıkıntım olmamıştı. Onu da ikiye bölüp içiyorum zaten.