BurcumEmrem iğne hiç acıtmıyor. Ama ben çekişleri falan hissettiğim için korkudan beni uyutun diye bağırdım. Tabi ben acil sezeryana alındığım için onun stresi vardı üzerimde. Ama genel olarak sonrasında da öle ağrı falan çekmedim . Zaten sürekli ağrı kesici yapıyolar . Korkmayın inşallah sağlıkla kavuşun çocuğunuza. Benmde bebeğim yoğunbakımda. Banada dua ederseniz sevinirim kızımın ismi Mihra💞