Antalya0772 anestezi etkisinden hızlı çıkmak için öneriliyor. Direkt doktorum ve hemşireler önermişti bana da. Zaten 2-3 gün içmek yetiyor. Nescafe baş ağrısı ameliyat yeri ağrısı gibi ağrıları hafifletiyormuş. Hatta öyle 2-3 bardak değil 10 15 bardak içmek gerekiyor günde. Ben bayağı bol bol içtim. baş ağrısı yaşamamıştım. Ayrıca bitter çikolatanın da çok faydası oluyor