MelodyFairy rabbim bizlere de isteyenlere de en yakın zamanda kolaylıkla nasip etsin bende 6 aylık evliyim her ay olur umuduyla test alıyordum artık almıyorum önceden 40 45 dk yerimden kalkmazdm şimdi olacağı varsa zaten olur deyip 15 20 dk da kalkıyorum demekki zamanı değil diyorum bizde istiyoruz herkes de soruyor bişey de diyemiyorum hele daha zamanı var vs diyorum ben hormon tahlili ve amh baktırdım temiz Dr spremiyogram istedi eşimden benden de rahim filmi ama eşim bu teste sıcak bakmıyor yani ona göre doğru değil zamanı gelince olur diyo :(