Allah tez zamanda nasip etsin inşallah bir doktor demişti ki bir çok hastamız planladığı için bebekleri olmuyor o kadar deniyorlar ki strese giriyorlar stres de üreme hormonunu durduruyor demişti, eşinizin testiyle birlikte gidin kendinizi oyalamamış olursunuz bir de başka bir doktor görüşü daha alın düzensizlik sebebi olmalı mutlaka eğer yaşınız çok genç değilse