Esranurdenizz benim de ilk, aramızda 1 hafta var sizden gerideyim ama o adet sancıları doğum habercisi değilmiş malesef 😅 belden kasıklara doğru bi ağrı hissedersin dedi doktorum ve karnında toplanırmış. Zaten onun farklı bi ağrı olduğunu anlarsın dedi. İlk düzensiz olup sonra düzene giriyormuş. Allah hayır ve sağlıkla kolaylıkla kucağımıza almayı nasip etsin 👼🏻