Esranurdenizz Kızlar 38+6 yım ne zaman doğururum sizce ilk gebeliğim bazen adet ağrısı gibi sancılarım ama düzensiz belirli aralıklı sancım yok çok daralıyorum
Anonimane_150 Esranurdenizz ayyy bende tam 39+0 ım. Antalyada yaşıyorum. Sıcak çok kötü dayanamıyroum. Kalp atışım 117 felan oluyor. Direk anlıyorum bişeyler oluyor bana sıcak basıyor ayakta durucak gücüm olmuyorr 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Sedavedoga Esranurdenizz 38+4 bekliyorum hiç ama hiç belirti yok bir an önce gelse içim darlanıyor bu sıcakta
199887 Esranurdenizz bende oyleyim oglan bebesi ne zaman gelir hic bilmiyom sabirla bekliyoz bakalım hayırlısı 😊
Esranurdenizz Anonimane_150 aynen öyle bazen bişeyim yokken ayağa kalktığımda bacaklarım zangır zangır titriyo halim kalmadı artık ne zaman doğuracak kim bilit
_Htc_ Anonimane_150 Aynı ben sürekli bir sıcak basması hararet nefes nefese kalma… Yerinden kalkamama.. 32+0 haftafayiz.
Daisy0000 Anonimane_150 Ayy Allah kolaylık versin ,sıcaktan nefret ederim ,Ankara’dayım ona rağmen bazen baygınlık geçirecek gibi oluyorum..
Anonimane_150 Esranurdenizz 4 yaşında kızım varr, büyüdükce kolay olur dedim dahada zorr. Daha yeni 4 yaş oldu ve aşırı inatt, hep istediğini yaptırmak istiyorrr.. çok yoruyor o konuda beni😁 bi doğursam gerginliğimi cocugadamı yansıtıyorum anlamıyorumm🙄
Esranurdenizz Anonimane_150 ya benim ilk çocuk üstünde aşırı bi rahatlık var sanki 10. Çocuğu doğuracak gibiyim ama artık doğsun istiyorum sabırsızlanıyorum benim de bu rahatlığım çocuğa yansıdı herhalde
Bilinmiyor_25 Bende aynıyım gelmeyecek derken bugün biranda suyum geldi ben şok bekliyoruz şuan ansızın geliyorlar annesi
Merveftm Bilinmiyor_25 Allah’ım nasip et 🥹 hadi inşallah saglilla bir avazda al kucağına🤍 Darisi bize
sla_cbn35 Sedavedoga ayy aynıyızz ya bebeğimden rahatsız olduğumdan değil ama gerçekten çok yoruldum rahat uyuyamıyorum midem ayrı yanıyor ayaklarım ayrı şişmiş yanıyor ne yapıcam nasıl yapıcam korkuyorum bide sancıdan sızıdan bilmiyorum vallahi
Sedavedoga Esranurdenizz bende sancı kasılma vs. De yok 😂 her hafta eve geri geliyoruz 😂 eğer gelmezse 10 güne yatış yapacak doktor ondan da korkuyorum açıkcası
Esranurdenizz Sedavedoga ay yarın da benim randevum var nst ye girip her zaman geri dönmekten sıkıldım bide bişey dicem alttan muayene ettiler mi sizi
Sedavedoga Esranurdenizz yok daha etmedi ne zaman yapacak doktorum bilmiyorum her hafta hazırlıklı gidiyorum ama hiç bahsetmedi bile bu hafta çarşamba randevum detaylı konuşcam benim 40. Hafta bayramın 1. Gününe denk geliyor bide böyle bi sıkıntı var
Sedavedoga Esranurdenizz inşallah bu hafta içinde doğururuz da bayrama mis gibi gireririz Allah yardıımcımız olsun. Sizi muayene etti mi doktor peki
Tgck Esranurdenizz birebir aynı gündeyiz :) bende doğsun diye bekliyorum ama tık yok alttan muayene etti doktor 2 cm açılman var dedi geçen hafta ama bence beni rahatlatmak için dedi
Esranurdenizz Sedavedoga amiiin tek dileğim bu inannın bana. Doktor beni de muayene etmedi her zaman hazırlıklı gidiyorum belki eder diye ama nafile boş boş eve geri dönüyorum
Secil2818 Sedavedoga ya bişey dicem 40 hafta benim de salı gününe denk geliyor. Hala bebeğin gelesi de yok. Ne olcak bende bilmiyorum açıkcası
Esranurdenizz cauuv1 allahım bize de hayırlısını en tez zamanda nasip et rabbiiiimmm. Rabbim analı babalı büyütsün canım