Ezgi05 Asliss Destina 😍 ben Dolunayla Destina arasında kalmıştım ama bi anda herkes dolunay demeye başlayınca Destina kaldı 😂
Nesrin-57 Lalelimm hemen isim koymanız lazım doğumda doktor ismini sorunca adı yok demiştim😃zor oluyor gerçekten,doğumdan üç gün sonra İnci Serra adını koyduk .
Lalelimm Nesrin-57 😂😂 valla benim beğendiğimi eşim beğenmiyorum onun bulduğunu da ben şimdilik ipek inci ömür birazda olsa ikimizin aklına yatıyor ama net değil