Asliss Arkadaşlar güzel isim önerileriniz var mı farklı olsun ama böyle çokta duyulmadık farklı olsun diye konmuş isimde istemiyorum farklı olacak diye kulak tırmalamasın 😂 önerilerinize açığım
2_evlatyolda Asliss valla biz isim bulamadık 31+2,yiz ama önerilerimi yazim Aden beylem ecmel eflin efnan elizan benan Bala aysima açelya melisa berra
Zehrabal1 Farkı değil de manaları çok güzel : Zümra , Hüma , Mihra , Ebrar , Ferhan , Ecrin , Hüsna , Kübra , Erva
Taha100111 Asliss almila koymayı düşünüyorum Türkçe isim anlamı kızıl elma ve kirmizi yanaklı demekmiş sanirim
2_evlatyolda zeynozey her an isim degiştirip begenmiyoruz ben elizanneva yada mirayefnan mirayelizan istiyorum eşim ceylin efsun eflin isimlerini istiyo her gün degiştiriyoruz
Nesrin-57 Lalelimm hemen isim koymanız lazım doğumda doktor ismini sorunca adı yok demiştim😃zor oluyor gerçekten,doğumdan üç gün sonra İnci Serra adını koyduk .