Eymenikoo ary9595 Sağol canım ama inş çok kilolu doğmaz ben obez olur diye korkuyorum zayıf ve sağlıklı olması yeterli benim için 🙈
Serapca Canım ben 35+0 da gittim 2650 49.5 cm dedi şimdi 36nın içindeyim ne olur bilemiyorum bi arkadaşım 600 gr almıştı 36-37 hafta arasında 36 dan sonra çok hızlı gidiyor genelde bence çok kg sıkıntı 2500-3500 arası iyi diye düşünüyorum
Emirpasam Bizim en başından 1 hafta geriden geliyor bebeğim . Şuan 36 haftalık fakat 2500 bana da baya az geldi şimdi burdaki yorumları okuyunca 😔 inseallah doğuma kadar güzel bi kiloya ulaşmış olur minigim . Bu hafta protein ağırlıklı gelemicem başka tavsiyeniz var mi kilo alımı için