Happy-melek1997 ben 7 gün kala yaptım. 2 gün önce yaptığım 3 dk içinde bugün yaptığımda 1 dk içinde daha belirgin çıktı. Kan testi bakalım ne sonuç verecek inşallah güzel olumlu sonuç verir. Bende aşırı bir göğüs hassasiyeti şişlik ve uyku halim çok vardı. Birde kasık ağrım var regli olcakmış gibi ama hamilelikle regli belirtileri aynı diyorlar neredeyse