Benim adet tarihi 8 marta leke geldi hemen test yapmadım bekledim regl olabilir diye
Leke 2 gün geldi sonra hiçbir şey gelmedi
12 marta sabah namazından sonra test yaptık sabah idrarı daha net belirtir diye öyle yaptım
Çift cizgiydi
13 mart ptrsi hastaneye gittim ilk gebelik Bi heyecanla kan verdik
Hcg 2 bin kusurdu kese yoktu
15 haziranda 4 bin kusurdu
22 marta keseyim gördü
Bilgi olur diye yazmak istedim