Pptyaa Kızlar aşılama olalı 10 gün oldu iğne olalı 12 gün oldu bu güne kadar igne etkisi geçmez miydi sizce gebelik midir? Aşılama olup erken öğrenen var mı
tatlibebegim_ Pptyaa benimde bugün aşılamada 4. Gün çatlatma iğnesinde de 5. Gün belirtilerin şuan ne acaba
Marsmelow Pptyaa benimde aşılama üstünden 10, çatlama üzerinden 12 gün geçti test yapmayı hiç düşünmüyorum umudum sıfır 😢 Sizinki baya çıkmış ama bence iğnenin etkisi geçmiştir 12 gün olmuş. İnşallah kan testinde de çıkar 🌷🌷
Pptyaa tatlibebegim_ aşılama olduğum günden beri aşırı göğüs ağrısı var bide hafiften kasık ağrısı başka bir şey yok
tatlibebegim_ Pptyaa bneimde kasığım ve belim ağrıyor inşallah pozitif sonuçlar alırız rahim filmi çektirmiş miydin kaç yumurtan büyümüştü birde neden aşılama yaptırdınız sorun neydi
Pptyaa tatlibebegim_ rahim filmi çektirdim bende pcos var eşimde sıkıntı yoktu yumurtam bı tane 19 bı tane 14 mm di umarım rabbim emeklerimizi boşa çıkarmaz
tatlibebegim_ Pptyaa bende de pcos var rahim filmi çektirmedim bu ay olmazsa diğer çektircem inşallah olumlu olur dayanamayıp test yaptım pozitif çıkacağını biliyodum yaptım pozitif çıktı eğer tutarsa kaçıncı gün yapsam çıkar testte
Linaa90 tatlibebegim_ bende de pcos var 2 aşılama tutmamıştı rahim filmi çekildiğim ay kendiliğinden hamile kaldım canlar inşallah bebişlerinize tez vakitte kavuşursunuz
tatlibebegim_ Linaa90 Linaa90 ayy senin adına çok mutlu oldum canım, 2 aşılamadan önce rahim filmi çekilmemiş miydiniz peki
Linaa90 tatlibebegim_ benim doktor hemen hsg vermiyordu 2aşılama tutmayınca acaba rahim de mi sorun var diye baktı ben önce devlette başladım tedaviye eğer olmasaydı özele geçmeyi düşünüyordum ki rabbim nasip etti
Pptyaa Marsmelow aynı tarihte olduk aşılama sanırım umarım vardır umudumu hiç kaybetmedim hep olumlu düşünüp olumlu konuştum inşallah iğne etkisi değildir sende olumlu düşün olumlu olsun ikimizde pozitif görelim 🤲☺️
Marsmelow Pptyaa inşallah canımm 🌸🌸🌸 iyi bir haber vermeyi çok isterim. Herhangi bir belirtin var mı ? Şuan yaşadığım belirtileri ilaç etkisine yordum hep, duphaston kullanıyorum. Göğüslerim çok hassaslaştı, kasığıma kramplar giriyor ara ara iğne batar gibi.
Marsmelow OnlyBaby 💕💕💕 umutlu haberler beni de sevindiriyor. Allah tüüüm isteyenlere nasip etsin inşallah. 🌼