Cansukapan bende aynı canım doktora gittiğim gün doktorun bekleme sandelyeleri deriydi bana kalk çatala otur dediğinde oturdugum yer ıslaktı bakın altım bile ıslanmış demiştim 🤣 ben öyle deyince 2 kere test yaptı ikiside progestan çıktı
🤣
Ama benim bu aralar akşam koyuyorum sabak ilk ayaga kalkısımda çok sıvı akıyor iyi koyamıyomuyum acaba diyorım ama en dedine itiyorum