Zeyno1903 aynı sancılardaki kadar mı ağrı oluyo doğumda fazlası da mı oluyo acaba 🥹 ben ilk çocuğumu epidural normal doğum yaptım yırtık yok dışta kesi dikişi 4 sadece.5 sene oldu acıyı unuttum desem yeridir. Şimdi 2.ye hamileyim acaba diyorum epidural almadan da doğurur muyum nerden geldiyse bu cesaret😅 ben ağrı çekmezken gittim hastaneye, 3cm ken zorla doğumhaneye götürttüm kendimi ya iğne ya sezaryen diye yırtındım çünkü çok sık ve güçlü sancılardı açılma değil doğurma sancısı demişti hemşire öyle şiddetliydi dayanamıyordum. 2kat asansörle inene kadar +4 cm daha açılmam oldu az sabretsem doğururdum ama titriyordum artık yani tabi iğne yapıldı kuş gibi oldum etki edince 15 dk sonrada doğurmuştum hemen. 2.daha hızlı oluyor diyorlar almazsam dayanabilir miyim diye düşünüyorum yada hadi ilaç almaya fırsat olmadan doğurursam yaşayacaklarımı bileyim dedim😀