Senannnn buseguzel21 hamile olduğumu öğrendikten sonra hiç içmedim zorlanmadım da doktorun da söylediği birşey vardı bebek anne karnında herşeyle başa çıkabilir sadece sigarayla başa çıkamaz demişti o yüzden de kullanmadım