Mucizeikizler Doktorda bugün su gelse bile yapcak bişeyimiz yok ona su gelip 2 3 ay devam ettirdigimiz hamilelerimiz var onemli olan sancı olmamasi Dedi ozaman işimiz daha zor oluyo dedi
Aleyna_cakmak01 Mucizeikizler ben dün gittim senin gibi aynı şeyleri yaşadım üç hafta da bir gidiyordum doktora geçen pazar bu durumu yaşadım akıntı diye düşündüm ve dün gittiğimde bebeğimin suyunun çok aşırı azaldığını söyledi
Mucizeikizler Aleyna_cakmak01 yaaa benm suları normaldi şükür inşallahta olmz bişey ama az suylada idare edilebiliyomuş veya artma şansı varmş
Aleyna_cakmak01 Ervaduru Ne oldu peki ben şimdi 30 haftalığım doktor bol su tüket dedi ama herkes çok bir faydasının olmayacağını söylüyor doktor Erken doğum da ola bilir dedi siz nasıl geçirdiniz bu durumu
Mucizeikizler Busraerkr biliyorum canmda elimde degil çok moralim bozuluyo tedirginm sürekli tek korkum onlara bişey olması allah korusun
Busraerkr Mucizeikizler allahın verdiği can onlar. depremde enkazın altında kalan binlerce canı koruyan allah onları da koruyacaktır 🥰