Kizlar 29 haftalk ikiz geveyim serklajlym nerdeyse bi aydr sarı sümüksü akntı oluyodu fitil kullandm ama sonra yine başlamştı dün sabah iç çamaşrmda beyaz kremsi akıntı oldu sonra su gbi geldi akıntı şeklnde bikaç kere doktorumu aradm su gelişi daha fazla olur akıntya benziyo artarsa gel dedi gecede geldi su gbi ve şeffaf sümüksü sabah gittk doktra alttan bi aletle baktı karnıma baskı yaptm su gelişi yok akıntı var dedi vajinal ultrasonla ve karndan ultrasonlada baktı çocuklarn suları normal dedi dikişlerime falan baktı neyse akıntıya benziyo dedi fitil ve antibiyotik verdi biraz içim rahatladı ama yinede tedirginim başına gelen varmı nolur iyi bişeyler duymaya ihtiyacım var