byz35 teşhis yüksek tansiyon, idrarda protein kaçağı ve ayaklarda ödem olunca konuyor canım. Ben de üçü de olmuştu hemen sezaryene almıştı doktorum sonraki gebeliğimde de coraspin kullandım hiçbir şey olmadı şuan 3. Bebeğimi bekliyorum çok şükür şimdilik bir sıkıntı yok