Annevekizi Son posttan sonra umuudumu kestim kasıklarımda batma bel ağrım var lekelenme yaşadım bitti ama yarın adet günüm test yaptım hiç koyulasmiyor hafif gölge gibi umudumu kaybettim şuan ağlamak istiyorum ağrılarım neden oluyor anlamadım 🥺😑😓😑
Annevekizi Annevekizi artık test falan yapmak istemiyorum ağlamak istiyorum yeter artk isyan etmiyorum rabbim büyük her derde devadır ama çok yoruldum 🥺🥺🥺😓😑😓
Gamze_cnky Annevekizi ne zamandır olmuyor, üzülme diyeceğim de üzülüyorsun işte 😞 vardır bi zamanı , mucizen gelir belki yakında 🌷
Hatice333 Annevekizi daha adet olmadıysan hala bi umut vardır canım üzülme sabredelim birgğn olacak inşallah 🙏
Catsofmom Annevekizi Erken yapmışsın kuzum. Bekle bi en az 5 gün geçsin kesin olsun. Hemen karamsarlıga kapılma. Şüphelerin varsa bir şansı daha hak ediyorsun demektir 🥰🙏
Annevekizi Annevekizi uygulamayı bile kapatabilirim bilmiyorum kimse beni anlamıyor gibiyim bunalıma girdim gözlerim dolu dolu 🥺😑😑😓
Zehraumut Annevekizi kuzum benim seni çok iyi anlıyorum 1 sene uğraştık kayıplarımdan sonra olmadı bak Burda gördüğüm herkese yazıyorum ben 3 aylık bebeğimin kalbi durdu sonrasında kürtaj oldum 2 kez kürtaj işlemi gördüğüm içinmiş meğer bebek tutmaması kimyasal geçirdim hep sonra ümidim bitmişti Senin gibi yoruldum her ay negatifi görmekten veya pozitif görüp kanda negatifi görmekten sonra kafama takmayı bıraktım düşünmedim Happy moma girmedim 1 ay boyunca arkadaşım tavsiye etmişti bu arada kafana takma die dinlememiştim sonra zaten oyuna yemeğe tatlıya sardım sonra adet günümdü herşey o zaman başladı çok hastaydım bayrama 2 gün kala oruçluyum çok halsizdim ateşim vardı nefes alamıyordum o derece sesim gitmişti öksğrmekten ücretli sağlık kabinine gittim ve serum istedim korunuyor musun die sorunca hayır dedim ama hamile değilim bugün adet günüm dedim olmaz saten kaç aydır çabalıyoruz olmuyor dedim sorun mu var dedi yok dedim herşeyi yaptırdım sadece pıhtışaşmam var iğne kullanıcam onun için dedim o kadar kadın veremem dedi ne olur ne olmaz gidin test yapın dedi zorladı ne güzel tamda bırakmıştım die isyan ettim sırf serum yiyebilmek için gittim test aldım garanti olsun die 2 tane aldım yaptım saniyede çıkınca şaşırdım ağladım yok ya dedim diğerinde de aynı oldu arkadaşıma paylaştım kan ver dedi ben inanmıyorum negatif çıkacak gene dedim bir gittim kan verdim garanti olsun da artık serum yiyiö die özele verdim 1 saat sonra aradım kadın demesin mi hamilesin ağladım sonuç 168 çıkmış dedim gene kimyasal sevinemedim ve ara ara kahverengi pembe akıntılarım oldu kesin kimyasal dedim kaç kez gittim hep özele gittim muayene verdiğim için kan vermek istemedim kese yok görünmüyor felan dedim kimyasal sonra bir gittim keseyi gördüm sonra bebeğimi geç döllenme olmuş düşünki çok özür dileyerek söylüyorum toplasan 2 kez bile birliktelik olmadı o ay olmuş kafana takmayınca oluyor stres etkiliyor aşırı ciddiyim burda herkese yazdım stres yaratmayın düşünmeyin dir bak kanamam hala oluyor az az ve Şuan 11+6 olduk şükür hala korkularım var ilk bebeğe gittiğimde 14 haftalıktı bir gittik ölmüştü bunda da 13 de gidicem bak hala korkuyorum bu korkuyu insan yaşıyor yani diyeceğim şu kafana takmamayo dene uzun oldu kusura bakma 🙏💜
Gamze_cnky Annevekizi peki alternatif şeyleri denedin mi? Bel çektiren var mesela , soğan suyu vs , mfk ürünleri, dul avrat otu vs🥺
Annevekizi Gamze_cnky hayıt tohumu soğan kürü ve hormon tahlili vs yaptirdim kullandım ama bı tek adetim düzenlendi umudum kalmadı artk 😑
Annevekizi @“Busraa-aa”#p283194632 ay önce klomen kullandım bir işe yaramadı doktora gitmeyi bıraktım en son rahim filmi istedi gitmedim kalbim daralıyor artk 😓
Gamze_cnky Annevekizi bence rahim filmine gitmelisin , çünkü o işlemdeki ilaçla rahim temizlenip açılıyor , çok büyük sorunlar yoksa genelde hamilelikte sonuçlanıyor ,🫶🌷 hem son çare suanki tıpta tüp bebekler genelde pozitif sonuçlanıyor , yapma böyle ☀️
Busraa-aa Annevekizi bende sana klomeni tavsiye edicektim canım hemen umudunu kaybetme bir kere daha dene
[silindi] Annevekizi hangi sehirdesiniz devlet hasteneleri de cekiyor rahim filmini adetiniz biter bitmez cekiliyor iliski yasamadan hani olasi bi ihtimal bebek varsa düşük olur diye aklinizda olsun çekilecekseniz
Nerfemm Annevekizi tatlım bende rahim filmi cektirdim sonra sigortaya sikayet minne bisey yapmıştık paramizin çoğunlukla geri aldık. Öyle bir hakkimiz var. Banada o hastanede calisan yeğenim soylemisti. Ama rahim filmi ceken doktor bidaha seni hastası olarak kabul etmez. Benimki resmen beni kovmustu🤪. Bu arada ben 17 sene önce dogurdum oglum cok fenaydı hemen pesine istemedim. 7 8 yaslarindayken istedim ama olmadı . Doktorlara gittim herseyi yaptım yok olmuyor rahim filmide yaptim olmadı. Bi hundan iki sene öce hamile kaldim oda kalbi durdu gitti. Yasim 37 ye gelmisti ben işe girdim oglum 17 yasinda ebde bana ayak baği olacak yok. Gayet memnun oldugum iş ve ortamim eğlenerek çalışıyordum ve kazancimla ilgili bayag hayallerim oldu. Ve 10 senedir korunmayan ben ise girince 2. Ayimda hamile kalmışım. 3. Ayimda ögreniyorum tabi ve ben şok. 10 senede sadece 1 kere hamile kalmistim oda gitmisti. Buda belki gider dedim kimseye soylemedim bile 3 ay doldu hersey yolunda ozaman soyledim. Demek istedigim kafaya taktıkça hırs yaptıkça olmuyor sal gitsin boşver hem hazir çocuk yokken yapmak istediklerini yap kafanı boşalt oluruna bırak tedavi bisey uygularken bile sağlık olarak düşün bebek olarak düşünme. Emin ol o bebek seni bulacak hiç ummadığın anda benim gibi♥️
Gamze_cnky Annevekizi olsun 3 ayda olsa bi gün verecek 😊 ben de özellere para dökmeyi hiç sevmiyorum. Eşinde sorun yok dimi?
Annevekizi [silindi] ya doğru duzGun adet miyim degilmiyim çözemedim ki bu ay kahverengi leke leke oldum ve kırmızı olmadı varmı onu da bilmiyorum testler böyle çıkıyor yarın pazar olduğu için her yer kapalı 🥺
Esraesra08 Annevekizi canım umutsuzluğa kapılma psikolojik bile olumsuzlukla sonuçlandırıyor kafan tahat olsun ayrıca adet olman gereken zamanda lekelenme oluyorsa olma olasılığı yüksek ben adet olacağım gün bildiğin kan geldi adet oldum ikinci gün bıçak gibi kesildi ve lekelenmeler oldu anlamlandıramadım ve hamile olabilecegim aklıma bile gelmedi çünkü ilk gün bildiğin adet oldum sonra bir kaç gün sonra kuzenime anlattım o da beni uyardı test yap diye yaptım ve hamile kalmışım