Valla ben Kaan kocatepeyi dinledim o adam nedense bana iyi geliyor keşke en başından beri onu dinleseydim diyorum bu konuda da her kafadan ses çıkıyor her zamanki gibi doktorun ne diyor ise onu yap. Benim doktor tamamen yaptırma taraftarı olan bir doktor değildi ama ne olur ne olmaz ailede şeker de varmış içinde şüphe kalmasın dedi.