Ben yaptırdım ve asla bir gebeye yaptırma diyip vebal almam. Gebelik şeker gebelikte oluşan bir durum. Ve sırf kendim yaptırdım diye bir gebeye yaptır veya yaptırma demem çünkü sizin gebelik şekeriz varsa ölüm doğum erken doğum gibi sonuçları olur ben asla bunun altına girmem.
Öncelikle halk arasında şeker yüklemesi diye tabir edilen ama asıl adı glikoz testi olan bir testtir.
Glikoz bizim en önemli yakıtımız ve her besinden alıyoruz. Yani şeker yüklemesi eşittir iki dilim baklava demek değildir. “Şeker” değildir.
Her gün vücudumuza ekmek makarna sebze bakliyat yerken glikoz alıyoruz. Ve zorundayız.
O yüzden ben ağır sonuçları olan gebelik şekeri durumunun olup olmadığını öğrenmek için bu testi yaptırdim. Çok şükür temiz geldi.
Puslu bir yolda yürümektense test yaptırırım ne var me yok öğrenirim diye ben yaptırdım. Ve çok keyifli geçti. İçecek çok güzeldi 10 tane olsa 10 tane içerdim. 4 kere kan verdim herhangi bir fenalaşma yaşamadım. Eşimle gittik keyifli vakit geçirdik. Bitti gitti.
Lütfen insanların olumsuz tecrübelerini esas alıp hareket etmeyin. Ona kötü gelmiştir size gayet iyi gelir etki etmez. Hepimizin bünyesi farklı. En azından deneyin