Aysnrhner 25 haftalık hamıleyım ve 17 aylık bebegımı emzırıyorum.hem hamıle olup hem de emzırenler var mı bır sıkıntı yaşadınız mı ?
Feyzabeyoglu Aysnrhner ayy bende emziriyorum 19 aylık kızım var 14 haftalık da hamileyim. Doktor 4. Aya emzirmeyi bitir dedi Hem tat degisir hemde düşük yaptırmak için bi hormon salgılanıyor dedi. Napsam bilmiyorum benim kiz bağımlısı resmen memenin birakamiyor
Baharmom_ Aysnrhner 13 aylık kızım var 18 haftalık gebeyim bende bugünlerde kesmeyi düşünüyorum hiç bı sıkıntı yok sütüm dokunmadı kardeşi dogunda daha çok zor olacak ya çünkü zaten kıskançlık olacak bebeği emzirdigimi görürse daha çok kötü olur diye düşünüyorum
Elifkrbg 36 haftalık hamileyim, 29 aylık oğlumu hala emziriyorum. Kızımın gelişimi ve tüm gebelik sürecim sıkıntısız ilerliyor çok şükür . Doğduktan sonrada tandem yapmayı düşünüyorım.
Aysnrhner Tebrık ederım 👍🌸 emzırme donemınız boyunca bebegınızde ıshal kusma vs bır durum olmadı dımı
Aysnrhner Bırde karnındakı bebek ile emzırdıgı bebegın cınsıyetı aynı olan var mı ? Bu durumda süt bozuluyor bebek emmıyor dıyorlar
Aysnrhner Aselim24102022 acıkcası ben ıkı ornegını de cevremde gordum anlam veremedım demek kı kesın bılgı degıl dıye dusundum.benımde oglum var kızım olacak ınsallah ama cınsıyetı kesın mı bılmıyorum
Aysnrhner Baharmom_ evet bende aynı dusunuyorum zaten cok yormaya basladı benı bu durum malesef ayı da ıyı buyudu sayılır.onun dısında bır cocugum daha var o yuzden yoruluyorum 😔 sızın cınsıyetler aynı mı farklı mı
Aysnrhner Aselim24102022 yanı hayır hala emıyor ıstıyorda ama surum cok azaldı. Hamılelıgı ılk ogrendıgım zamanlarda bır ıkı kere kusmustu oglum ıshalde olmustu ama sanırım usuttu cunku sınra olmadı