Denizim921 Birdemet95 Şubat ayında depremden sonra hamile olduğunu öğrendim ama o kadar korkunç bir süreçti ki beneğimin 8 haftalık kalbi durdu ve kürtaj olmak zorunda kaldım ve şimdi öğrendim ki kürtajdan tam 3 ay sonra tekrardan o mutlu haberi iki gün önce aldım.
Annevekizi Birdemet95 bat 19 bir hafta onceden leke leke kahverengi akıntım oldu 5 gün kırmızıya döndü bir iki kere de o geldi ondan sonra olmadım 19 Haziran normalde geç olurum erken olmaZdim test yaptım çok çok silik bir cizGi cikti testi atayım yorum yapar mısınız🥺🥺❤️
Mlksezr Birdemet95 bende bugün test yaptım çift çizgi ben emindim aslında ama yinede elimde test olsun dedim yarın hem eşimin doğum günü hem babalar günü hediye vereyim diyorum daha söylemedim 🌸
Birdemet95 Annevekizi kuzum erken gebelik yaptın mı? Kaset testler biraz daha geç gösteriyor, yani ben bunda göremedim ama sen görüyorsan bide erken gebelik testi deneyebilirsin onda daha net çıkacaktır inşallah 🌸
Birdemet95 Mlksezr hayırlı olsunn canım🥰🥰 sağlıkla kavuşun inşallah 🌸 Bat neydi? Yumurtlama hangi gün?
Mlksezr Birdemet95 teşekkür ederim 😍 planlı bir gebelik değildi açıkçası yumurtlama hangi gündü bilmiyorum o yüzden takip etmedim canım. bi kez oldu şüpheli ilişki ama adetten 1 hafta sonra gibiydi. Kasılmalar vardı ilk gebeliğindeki gibi oradan anladım zaten bugün adet bekliyordum normal şartlarda
Birdemet95 Annevekizi yani her ikisinde de çıkıyorsa var olduğunu düşündürüyor galiba henüz minnak ondan öyle çıkıyor olabilir :)
Birdemet95 Annevekizi benim testlerim de aşırı silik çıkıyor 3 farklı marka denedim ama koyulaşma yok anlamadım gitti… pazartesi kan vereceğim regl olmazsam
Turkan_14 Ben elendim😔bu ay da olmadı. Kahverengi lekelenmem geldi, ağrım da var çok. Daha tam başlamadı ama hiss ediyorum geliyor. Kaç günder kasık ağrısı filan vardı hamilelik zann etdim. Bu ay klomen+çatlatma yapmıştım. Bu defa da olmadı. Artık çok yoruldum😔
Birdemet95 Turkan_14 neden olmadı dedin canım, kan veya test mi yaptın? Benimde 10 gündür kasık ağrım var addt oldum olcam gibi oluyor bakıyorum yok birşey, bat yarın bakalım… Pes etmek yok, sakınn bolca dua, hayırlısı neyse onu nasip etsin Rabbim
Annevekizi Birdemet95 kız benimde normalde uygulama yarın gösteriyor ama dur bakalım sonuç ne olacak 😁😁😁
Turkan_14 Birdemet95 bugün ara ara açık pembemsi ya da çok koyu kirmizi akinti karişik su gibi bişey geliyor. Tam adet dr olmadım hala. İynenin 14cü günü. 11-ci günde artık tam negatifdi. İyne etkisi geçmişdi. Ondan sonra hər gün yaptım negatif bugünde negatifdi testler pozitife dönmedi. devam etmez
Turkan_14 Birdemet95 Bugünkü kanama da oldu dedim artık adet oldum günorta baya adet ağrısı yaşadım, sonra akıntı gəldi ağrı tamamen geçti. Tam adet de olmadığım için anlamadım hala. Ama yerleşme de deyil zannımca, yerleşme sabahdan akşama kadat
Mucize_24 Bende elendim bu sabah erken gebelik testi yaptım bat 18 di. 35. günde bir adet oluyorum döngümün 21. gününde yumurtlama görmüştüm😔