Merwee Ilk oglumda kullandim 3 aydan itibaren karnimda sadece 2.3 cizik oldu . Simdi 2.ciye hamileyim 32 haftadayim sukur suanlik bisey yok ama tawsiye ederim kizlar
uras Esraevrn#236086 ben ilk gebeligimde kullandım çok memnun kaldım gerçekten hiç catlagim olmamıştı ve kaşıntı oldugunda da sürünce rahatlatiyordu tavsiye ederim
Tugba Lamelif bana eczacı demişti gunde iki defa diye. Ama ben gunde bi defa sürüyorum. Bazen unutabiliyorum ama
Burcuugur Bende çok memnunum 5 ayım bitti karnım çok kaşınmasına rağmen hiç çatlağım olmadı tavsiye ederim günde 1 defa uyguluyorum ben
Milimolo Haftamdan beri kullanıyorum şu an 31. Haftadayım hergün sürüyorum tek bir çatlak kaşıntı hiç birşey yok 1. Şişem bitti 2.şişeyi alacağım büyük boyunu n11 den 30 40 tl bişeye almıştım tavsiye ederim
yokolmuyor Esraevrn aynen öyle canım valla ben sürekli sürüyordum birde.... çatlayacak her türlü çalıyor yani😕
crnmr Haftamdayım gebe olduğumu öğrendiğimden beri kullanıyorum gayet memnunum şuan hiç çatlağım yok 👍🏻