Gulizylmz01 Esraevrn bende tavsiye uzerine aldim ama henuz kullanmaya baslamadim gratiste indirimdeydi hemen aldim
Edatalha Esraevrn bir haftadır kullanıyorum büyük boyunu 42 tl ye aldım henüz 17 haftalığım işe yarayıp yarayamadığını anlamıyorum ilk hamileliğimde harita hibi olmuştum resmen en pahalı kremleri kullandığım halde biraz da genetik sanırım ben cok kilo alıp veren bi insan değildim onla da alakalı diye düşünüyorum
yokolmuyor Esraevrn valla ben 4. Ayımdan beri kullanıyorum 30 haftamda başladı çatlamaya çok feci.. tamamen vücut yapısıyla alakalı bir şey... etin çok sertse elastik değilse ne kullansan fayda etmiyor maalesef 😢😕
EdaMinaKele Esraevrn ben 12.haftamdan beri kullanıyorum memnunum ayrıca burt bees arı sütü içeren anne çatlak kremi kullanıyorum haftada 3 kez hic bir sorunum olmadı suana kadar 24+4 teyim
Esraevrn Tugba 28 haftayı bitirdim ben karnımda basenlerimde hiçbir şey yok ama göğüslerim sinirimi bozuyor bu yağı gördüm sormak istedim
Esraevrn FeriDee 20 30 civarı diye biliyorum ben çok pahalı değil daha almadım ama internette felan o fiyat yazıyor
Esraevrn FeriDee kullandınız mı peki memnun kaldınız mı ben şimdi internette gördüm de yorumları güzel ama ben kullananlara sormak istedim
Tugba Esraevrn canım ben ikinci ayımdan beri kullanıyorum 6 ay biticek hala kullanıyorum karnımda çok buyudu ama çatlaklatım yok göğüslerimde ufak var gbiydi kullandıkça engelliyor sanırım iyi yani
Alpveannesi Benim doktorum tavsiye etti. Guzel bir yaga benziyor. Daha24 haftaligim o yuzden etkili mi degil mi bir sey soylemek zor.
Esraevrn Edatalha bende bugüne kadar hep kilomda sabittim yine çok kilo almadım ama tabi vücut eskisi gibi olmuyor yapacak bir şey yok sanırım 😊
Bernaaa Edatalha ben ilk hamileligimde cildim daha genç ve okadar dikkat etmeme ragmen,kal cam bacak aralarım okadar kötü oldum ki,simdi ne kullansamda daha kötü olmasam die uğraşıyorum.lierac la kakao yağı kullanıyorum inşallah işe yarar🙏🙏
yokolmuyor Esraevrn aynen öyle canım valla ben sürekli sürüyordum birde.... çatlayacak her türlü çalıyor yani😕
Edatalha Esraevrn yani 15 kilo almıştım ilk gebeliğimde suan 17 haftalığım daha kilo almadım diyebilirim eskisinden köyü olmam heralde bebeğim sağlıklı olsun napıyım takmıyorum bu sefer ☺
Edatalha Bernaaa aynı bende öyleydim en kaliteli en pahalı kremleri sürüyodum ama oldu gene şimdi de eskisinden beter olamaz diye umursamıyorum pek daha ucuz olan bio oili tercih ettim bol su içiyorum şimdilik bisey yok bakalım ilerde neolcak