11 haftalık kanal tedavisi yaptırdıgım azı disim cürümüs dis doktorum kadın dogumcumla görüstü tek dis röntgeni diye kart gibi bir seyle disimin röntgenini cekti sonra bebege zarar vermeyecek sekilde o bölgeyi uyusturdu ve disimi cekti cekim sonrasında uyusukluk gecince sadece 1 tane parol ictim baska ilac kullanmadım 3 gün oldu simdi cok sukur iyiyiz suan, acısına dayanamıyorsan dis doktoru ve kadın dogum doktorun mutlaka bir care bulacaktır bebege zarar vermeyecek sekilde üzülme sıkma kendini