Oğlumu 2 hafta gelişim geriliği ile 38+6 da normal doğum yaparak 2760 gr 50.5 cm ile doğurdum. Sadece gelişim geriliği var diye 32.haftada bebek almak nedir ya. Gelişimi takip etmeli doktorlar, tamamen durursa ancak o zaman alınır da bu kadar erken doğum bana kendi keyifleri gibi geliyor. Hepiniz sağlıkla kucağınıza alın inşallah🙏🏻