Sibelislam şuan aynı durumdayiz. Kilo alımı az olduğu için büyük ihtimalle bayramdan önce alıcak doktorum. O da 36 haftanın sonuna denk geliyor. Anne karnında az gelistigi için doğunca daha iyi beslenecegini, bekleyip riske atmak istemediğini söyledi. Bizdeki neden olarak anne-babanin da zayıf doğmuş olması düşünülüyor şuan, umarım da ondan kaynaklıdır. Yoksa bebeğe giden damar akışında veya ayrıntılı ultrasonlarda bir sorun çıkmamıştı çok şükür