Zahide küçük paylaşmıştı sonra sebebini de paylaştı kirazda şeker oranı yüksek olduğu için bizim şekerimizin çıkmasına ve bebeğin suyunun fazla olmasına buna bağlı bebeğin biraz kilolu doğma ihtimali olduğu söyledi benimde aksi gibi canım kiraz çekmişti üç gündür falan bir avuç kadar yiyorum ama napiyim hiç yememistim daha