Mineeeeeeee Kızlar bi doktorun yazısında bir avuçtan fazla kiraz tüketmeyin yazıyordu sebebini bilen var mı?
dolunayes Mineeeeeeee meyve sekeri olmamasi icin butun meyveler bir porsiyon onerilir. 1 avuc bir porsiyondur. Mesela bir avuc erik bir porsiyondur
Aslibali Mineeeeeeee of ye gitsin. O gün çikolata yediysrn biraz az ye. Öyle şeyler yenedigsen kirazı çok dem kafanda dengele.
minikoannesi123 Mineeeeeeee meyveler de şeker içerdiği için sadece gebelikte de değil aslında genel olarak porsiyon kontrolü yaparak yemek gerekiyor o sebeple. Sadece kiraz özelinde değil yani aslında :) tabi ben bir oturuşta yarım kilo kiraz yiyorum o ayrı 😁
Mineeeeeeee Bende çok seviyorum o yüzden kaygılandım tam zamanı keyifle yiyordum yazıyı görünce keyfim kaçtı :)
evrem321 Mineeeeeeee kirazın kan sulandırıcı özelliği var ayrıca şeker oranı fazla bir meyve o yüzden fazla tüketimi sakıncalı
yagizinci Mineeeeeeee zahide hanımda gördün değil mi bende ona dm den yazdım belki görür diyee bende merak ettim çünkü çok tüketiyorum
Gokce71 Mineeeeeeee kanı cıvıltma özelliği olduğu için günde 5-6 tane yenilmesi öneriliyor. Daha fazlası zararlı olabilirmiş
Gokce71 Mineeeeeeee faydası da var da diğer meyveler gibi serbestçe yememek lazımmış. Herkeste aynı etkiyi yapar mı bilmiyorum ama tedbirli olmakta fayda var. 😊