Papatya21- Nuraysnmez Ben de gidiyorum; Sümeyye Hoca’ya takipliyim. Hatta bugün orda kontroldeydik. İyi, ilgili bir doktor.
Gmzkrgz Nuraysnmez 39+1 deyim. Beklentinize bağlı tabi, asla vazgeçemeyeceğim mukemmel bir doktor diyemem ama iyi. Siz kac haftaliksiniz sizce nasıl bir doktor
Bilgevural Nuraysnmez 29+2 deyim ben de. Tatlı bir doktor bence. Ultrasonda her şeyi detaylıca anlatır, sorduğum her soruya detaylıca cevap verir. Memnunum ben açıkçası. Sizin kafanızda oturmayan bir şeyler mi vardı acaba
Nuraysnmez Perşembe günü için bana yatış verdi suni sancı ile başlatılacak sanırım doğumum bu süreci yaşayan var mı daha önce
Ayce09 Edsn merhaba gitmedim ama metak ediyorum sümeyye iyi de tam evet bu diyemedim yasemin hanıma muane sonrası değerlendirme yapabilirmisiniz ? Umarım iyi geçer